Vizite și informare
Newsletter of the Parliament of the Republic of Moldova
Newsletter of the Parliament of the Republic of Moldova
Acreditarea jurnaliștilor la Parlament

Observator European

Integritatea este Libertate

 
Relații cu cetățeanul
Structura Parlamentului > Comisiile permanente
Comisiile permanente

Comisia parlamentară "Comisia de control al finanțelor publice"

Obiectul de activitate

 

Componenţa comisiei
- Cunețchi Tatiana Preşedinte
- Mija Artur Vicepreşedinte
- Porțevschi Vasile Secretar
- Cazacu Victoria Membru
- Greceanîi Zinaida Membru
- Șor Ilan Membru
- Spînu Victor Membru
Secretariatul comisiei:
- Cneagnițchi Natalia Consultant principal
- Starașciuc Roman Consultant principal
- Gladcaia Aliona Consultant superior
Şedinţele comisiei

Şedinţe [Vezi toate]

Titlu Şedinţă Data Ordinea de zi Documente
Ședința Comisiei de control al finanțelor publice 21.12.2022 ORDINEA DE ZI ORDINEA DE ZI  
Ședința Comisiei de control al finanțelor publice 14.12.2022 ORDINEA DE ZI ORDINEA DE ZI  
Ședința Comisiei de control al finanțelor publice 30.11.2022 ORDINEA DE ZI ORDINEA DE ZI  
Ședința Comisiei de control al finanțelor publice 23.11.2022 ORDINEA DE ZI ORDINEA DE ZI  
Ședința Comisiei de control al finanțelor publice 16.11.2022 ORDINEA DE ZI ORDINEA DE ZI  
Date de contact:

 

Actualitate [Vezi toate]
Hotărîri
Raport privind audierea Raportului auditului asupra rapoartelor financiare consolidate ale Ministerului Agriculturii, Dezvoltării Regionale și Mediului încheiate la 31 decembrie 2021, aprobat prin HCCRM nr.29 din 28 iunie 2022
Raport privind audierea Raportului auditului asupra rapoartelor financiare consolidate ale Ministerului Agriculturii și Industriei Alimentare încheiate la 31 decembrie 2021, aprobat prin HCCRM nr.30 din 28 iunie 2022
Raport privind audierea Raportului auditului asupra rapoartelor financiare consolidate ale Ministerului Mediului încheiate la 31 decembrie 2021, aprobat prin HCCRM nr.31 din 29 iunie 2022
Raport privind audierea Raportului auditului conformității administrării și gestionării fondului forestier de către Agenția „Moldsilva”, aprobat prin Hotărârea nr. 74 din 20 decembrie 2021
Raport privind audierea Raportului privind audierea Raportului auditului performanței „Sistemele informaționale implementate în sectorul public contribuie la un management eficient și sigur al documentelor?”
Declaraţii
Discursul Președintelui Parlamentului, Igor Grosu, la încheierea sesiunii de toamnă 2022 a Parlamentului
Discursul Președintelui Parlamentului, Igor Grosu, la încheierea sesiunii de toamnă 2022 a Parlamentului
Agenda
28 ianuarie 2023
Pentru data selectată, la moment nu este nici o înregistrare
Ultimele acte legislative adoptate
 

 Contacte:

Republica Moldova,
MD-2004, mun. Chișinău, Bd. Ștefan cel Mare și Sfânt 105

Mail: info@parlament.md

Tel.: 022-820-390
       

   Pagină web realizată cu asistenţa Uniunii Europene şi Consiliului Europei prin "Programul pentru susţinerea democraţiei"