Asistență externă
Visiting and information
Newsletter of the Parliament of the Republic of Moldova
Newsletter of the Parliament of the Republic of Moldova
Accreditation of journalists in Parliament

Observator European

Integritatea este Libertate

Parliamentary development in the Republic of Moldova
 
Relații cu cetățeanul
Structure of the Parliament > Standing Committees
Standing Committees

Parliamentary Comission "Comisia administrație publică"

Purpose of activity
§  organizarea şi funcţionarea autorităţilor administraţiei publice centrale;
§  serviciul public;
§  organizarea administrativ-teritorială a Republicii Moldova;
§  organizarea şi funcţionarea autorităţilor administraţiei publice locale;
§  autonomia şi democraţia locală;
§  patrimoniul şi finanţele publice ale unităţilor administrativ-teritoriale;
§  controlul parlamentar asupra activităţii autorităţilor administraţiei publice centrale şi locale în vederea aplicării legislaţiei;
§  monitorizarea și evaluarea implementării strategiilor naţionale pe domeniul de activitate;
§   organizarea audienţei cetăţenilor şi controlul examinării petiţiilor;
§  executarea hotărârilor şi adreselor Curţii Constituţionale în domeniu;
§  exercitarea controlului parlamentar în domeniile menţionate.
Committee composition
- Voloh Larisa Chairman
- Frunze Petru Deputy Chairman
- Lozovan Irina Secretary
- Bandalac Efimia Member
- Jacot Vitalie Member
- Koksal Ivanna Member
- Qatrawi Ersilia Member
- Tauber Marina Member
- Voronin Vladimir Member
Committee Secretariat
- Bonari Neli Consultant principal
- Ceaglii Valentina Consultant principal
- Lașco Alexandru Consultant principal
- Stepanov Svetlana Consultant superior
Committee sittings

Sittings [View ALL]

Sitting Title Date Agenda Documents
Ședința Comisiei administrație publică 12/9/2022 ORDINEA DE ZI ORDINEA DE ZI  
Ședința Comisiei administrație publică 12/7/2022 ORDINEA DE ZI ORDINEA DE ZI  
Ședința Comisiei administrație publică 11/30/2022 ORDINEA DE ZI ORDINEA DE ZI  
Ședința Comisiei administrație publică 11/16/2022 ORDINEA DE ZI ORDINEA DE ZI  
Ședința Comisiei administrație publică 11/9/2022 ORDINEA DE ZI ORDINEA DE ZI  
Contact details:

 Tel.:  022-820-566

 E-mail: cap@parlament.md

News
Informative Bulletine
Planul de activitate pentru anul 2022
PLANUL DE ACTIVITATE pentru anul 2021 Sem. II
Decisions
RAPORT pe marginea audierilor publice cu tematica „Exercitarea controlului asupra implementării cadrului legislativ și de reglementare în domeniul amenajării teritoriului, urbanismului și construcțiilor"
RAPORT cu privire la audierea entităților publice responsabile de activitățile efectuate în scopul realizării Proiectului de înregistrare și evaluare funciară (PÎEF)
DECIZIE cu privire la audierea publică privind exercitarea controlului asupra implementării cadrului normativ de reglementare a regimului juridic aplicabil proprietății publice
DECIZIE cu privire eliberarea certificatelor confirmative a dreptului de proprietate asupra bunurilor imobile (terenuri) pentru persoanele defavorizate
DECIZIE cu privire la audierea entităților publice responsabile de activitățile efectuate în vederea realizării Proiectului de înregistrare și evaluare funciară (PIEF)
Declarations
Discursul Președintelui Parlamentului, Igor Grosu, la ședința de inaugurare a sesiunii de toamnă 2022 a Parlamentului
Discursul Președintelui Parlamentului, Igor Grosu, la ședința de inaugurare a sesiunii de toamnă 2022 a Parlamentului
Agenda
Last legislative acts adopted
 
   The Moldovan Parliament’s website design was supported by the “Democracy Support Programme in Moldova" – an initiative financed by the European Union and implemented by the Council of Europe