Vizite și informare
Newsletter of the Parliament of the Republic of Moldova
Newsletter of the Parliament of the Republic of Moldova
 
Acreditarea jurnaliștilor la Parlament

 
Observator European

Integritatea este Libertate

 
 
 
 
 
 
 
 
Relații cu cetățeanul
Structura Parlamentului > Comisiile permanente
Comisiile permanente

Comisia parlamentară "Comisia administrație publică și dezvoltare regională"

Obiectul de activitate
§  organizarea şi funcţionarea autorităţilor administraţiei publice centrale;
§  serviciul public;
§  organizarea administrativ-teritorială a Republicii Moldova;
§  organizarea şi funcţionarea autorităţilor administraţiei publice locale;
§  autonomia şi democraţia locală;
§  patrimoniul şi finanţele publice ale unităţilor administrativ-teritoriale;
§  controlul parlamentar asupra activităţii autorităţilor administraţiei publice centrale şi locale în vederea aplicării legislaţiei;
§  monitorizarea și evaluarea implementării strategiilor naţionale pe domeniul de activitate;
§   organizarea audienţei cetăţenilor şi controlul examinării petiţiilor;
§  executarea hotărârilor şi adreselor Curţii Constituţionale în domeniu;
§  exercitarea controlului parlamentar în domeniile menţionate.
Componenţa comisiei
- Voloh Larisa Preşedinte
- Frunze Petru Vicepreşedinte
- Koksal Ivanna Secretar
- Bandalac Efimia Membru
- Jacot Vitalie Membru
- Lozovan Irina Membru
- Qatrawi Ersilia Membru
- Tauber Marina Membru
- Voronin Vladimir Membru
Secretariatul comisiei:
- Bonari Neli Consultant principal
- Ceaglii Valentina Consultant principal
- Lașco Alexandru Consultant principal
- Stepanov Svetlana Consultant superior
Şedinţele comisiei

Şedinţe [Vezi toate]

Titlu Şedinţă Data Ordinea de zi Documente
Ședința Comisiei administrație publică și dezvoltare regională 12.04.2024 ORDINEA DE ZI ORDINEA DE ZI  
Ședința Comisiei administrație publică și dezvoltare regională 10.04.2024 ORDINEA DE ZI ORDINEA DE ZI  
Ședința Comisiei administrație publică și dezvoltare regională 28.03.2024 ORDINEA DE ZI ORDINEA DE ZI  
Ședința Comisiei administrație publică și dezvoltare regională 21.03.2024 ORDINEA DE ZI ORDINEA DE ZI  
Ședința Comisiei administrație publică și dezvoltare regională 14.03.2024 ORDINEA DE ZI ORDINEA DE ZI  
Date de contact:

 Tel.:  022-820-566

 E-mail: cap@parlament.md

Actualitate [Vezi toate]
Buletin informativ
DECIZIE cu privire la aprobarea Planului de activitate pentru anul 2024 al Comisiei administrație publică și dezvoltare regională
Planul de activitate pentru anul 2022
PLANUL DE ACTIVITATE pentru anul 2021 Sem. II
Hotărîri
DECIZIE cu privire la aprobarea Planului de activitate pentru anul 2024 al Comisiei administrație publică și dezvoltare regională
DECIZIE cu privire la aprobarea Regulamentului privind organizarea și funcționarea consiliului de experți pe lângă Comisia administrație publică și dezvoltare regională
Planul de activitate pentru anul 2023
Decizie privind aprobarea Raportului cu privire la audierea publică asupra Raportului de progres (2022) la Proiectul PÎEF
Raport cu privire la audierea publică asupra Raportului de progres pentru anul 2022 la Proiectul PÎEF
Declaraţii
Discursul Președintelui Parlamentului, Igor Grosu, la deschiderea sesiunii de primăvară 2024 a Parlamentului
Discursul Președintelui Parlamentului, Igor Grosu, la deschiderea sesiunii de primăvară 2024 a Parlamentului
Ultimele acte legislative adoptate
 

Adresa
Bulevardul Ștefan cel Mare și Sfânt 105
MD-2073, Chișinău
Republica Moldova

Date de contact:
Direcţia petiţii şi audienţe
tel: 022-820-270
Direcția servicii generale
tel: 022-820-130

info@parlament.md

 old.Parlament.md

 
   Pagină web realizată cu asistenţa Uniunii Europene şi Consiliului Europei prin "Programul pentru susţinerea democraţiei"