Vizite și informare
Newsletter of the Parliament of the Republic of Moldova
Newsletter of the Parliament of the Republic of Moldova
 
Acreditarea jurnaliștilor la Parlament

 
Observator European

Integritatea este Libertate

 
 
 
 
 
 
 
 
Relații cu cetățeanul
Structura Parlamentului > Comisiile permanente
Comisiile permanente

Comisia parlamentară "Comisia economie, buget și finanțe"

Obiectul de activitate
  • Asigurarea cadrului legal privind: politica dezvoltării durabile şi asigurării creşterii economice;
  • politica bugetară, fiscală şi vamală;
  • politica financiar-creditară şi monetar-bancară;
  • activitatea investiţională şi piaţa valorilor mobiliare;
  • dezvoltarea sectoarelor informaţional, electronic, a telecomunicaţiilor şi a sectorului energetic;
  • asigurarea şi reasigurarea;
  • protecţia producătorilor şi consumatorilor;
  • perfecţionarea relaţiilor economiei de piaţă şi a liberei concurenţe;
  • politica în domeniul comerţului interior şi exterior;
  • optimizarea domeniului de activitate al sectorului real al economiei naţionale (licenţiere, certificare, acreditare, evaluare etc.);
  • optimizarea domeniului privatizării şi proprietăţii;
  • tratatele internaţionale din domeniul economico-financiar;
  • executarea hotărîrilor şi adreselor Curţii Constituţionale în domeniu;
  • exercitarea controlului parlamentar în domeniile menţionate.

 

Componenţa comisiei
- Marian Radu Preşedinte
- Burduja Petru Vicepreşedinte
- Istratii Dorian Vicepreşedinte
- Manic Valentina Vicepreşedinte
- Lazarencu Sergiu Secretar
- Fotescu Vadim Membru
- Șoimaru Vasile Membru
- Reidman Oleg Membru
- Sibova Inga Membru
- Spînu Victor Membru
Secretariatul comisiei:
- Ambrosi Gheorghe Consultant principal
- Barcari Dorin Consultant principal
- Cernean Iurie Consultant principal
- Costandachi Andrei Consultant principal
- Nirca Irina Consultant principal
- Sagaidac Svetlana Consultant principal
- Spoialo Marianna Consultant principal
- Vîrnav Valentina Consultant superior
Şedinţele comisiei

Şedinţe [Vezi toate]

Titlu Şedinţă Data Ordinea de zi Documente
Ședința Comisiei economie, buget și finanțe 14.02.2024 ORDINEA DE ZI ORDINEA DE ZI  
Ședința Comisiei economie, buget și finanțe 01.02.2024 SUPLIMENT LA ORDINEA DE ZI SUPLIMENT LA ORDINEA DE ZI  
Ședința Comisiei economie, buget și finanțe 28.12.2023 SUPLIMENT LA ORDINEA DE ZI SUPLIMENT LA ORDINEA DE ZI  
Ședința Comisiei economie, buget și finanțe 22.12.2023 SUPLIMENT LA ORDINEA DE ZI SUPLIMENT LA ORDINEA DE ZI  
Ședința Comisiei economie, buget și finanțe 14.12.2023 SUPLIMENT LA ORDINEA DE ZI SUPLIMENT LA ORDINEA DE ZI  
Date de contact:

 Tel.: 022-820-522

 E-mail: ceb@parlament.md

Actualitate [Vezi toate]
Buletin informativ
Decizie cu privire la aprobarea Planului audierilor în Comisia economie, buget și finanțe pentru sesiunea primăvară - vară a anului 2023
Decizie cu privire la rezultatele concursului deschis pentru funcția de Consilier pentru soluționarea contestațiilor al Agenției Naționale pentru Soluționarea Contestațiilor
Decizie cu privire la prelungirea termenului de depunere a dosarelor la concursul deschis pentru selectarea candidatului la funcția de Consilier pentru soluționarea contestațiilor – director general al Agenției Naționale pentru Soluționarea Contestațiilor
Decizie cu privire la exercitarea controlului parlamentar de către Subcomisia instituită în scopul exercitării controlului parlamentar asupra problemelor expuse în cererile consilierilor pentru soluționarea contestațiilor ai Agenției Naționale pentru Soluționarea Contestațiilor transmise în adresa Parlamentului
Decizie cu privire la concursul deschis pentru selectarea candidaților la funcția de Consilier pentru soluționarea contestațiilor – director general al Agenției Naționale pentru Soluționarea Contestațiilor
Hotărîri
DECIZIE cu privire la aprobarea Planului audierilorin Comisia economic, buget si finante pentru sesiunea de primavara a anului 2024
Decizie cu privire la lansarea concursului deschis pentru selectarea candidatului la funcția de Consilier pentru soluționarea contestațiilor al Agenției Naționale pentru Soluționarea Contestațiilor
Decizie cu privire la candidatul admis la proba interviu în cadrul concursului deschis pentru selectarea candidatului la funcția de Consilier pentru soluționarea contestațiilor al Agenției Naționale pentru Soluționarea Contestațiilor
Decizie cu privire la lansarea concursului deschis pentru selectarea candidaților la funcția de Consilier pentru soluționarea contestațiilor al Agenției Naționale pentru Soluționarea Contestațiilor
Decizie cu privire la rezultatele concursului deschis pentru funcția de Consilier pentru soluționarea contestațiilor – director general al Agenției Naționale pentru Soluționarea Contestațiilor
Declaraţii
Discursul Președintelui Parlamentului, Igor Grosu, la deschiderea sesiunii de primăvară 2024 a Parlamentului
Discursul Președintelui Parlamentului, Igor Grosu, la deschiderea sesiunii de primăvară 2024 a Parlamentului
Ultimele acte legislative adoptate
 

Adresa
Bulevardul Ștefan cel Mare și Sfânt 105
MD-2073, Chișinău
Republica Moldova

Date de contact:
Direcţia petiţii şi audienţe
tel: 022-820-270
Direcția servicii generale
tel: 022-820-130

info@parlament.md

 old.Parlament.md

 

   Pagină web realizată cu asistenţa Uniunii Europene şi Consiliului Europei prin "Programul pentru susţinerea democraţiei"