Визиты и информация
Newsletter of the Parliament of the Republic of Moldova
 
Newsletter of the Parliament of the Republic of Moldova
Аккредитация журналистов в парламенте



 

Европейский обозреватель

Integritatea este Libertate

Парламентаризм в Республике Молдова
Государственные власти и учреждения
Общественная информация
 
Обращения граждан
Структура > Постоянные комиссии
Постоянные комитеты

Парламентская комиссия "Comisia administrație publică"

Объект деятельности
§  organizarea şi funcţionarea autorităţilor administraţiei publice centrale;
§  serviciul public;
§  organizarea administrativ-teritorială a Republicii Moldova;
§  organizarea şi funcţionarea autorităţilor administraţiei publice locale;
§  autonomia şi democraţia locală;
§  patrimoniul şi finanţele publice ale unităţilor administrativ-teritoriale;
§  controlul parlamentar asupra activităţii autorităţilor administraţiei publice centrale şi locale în vederea aplicării legislaţiei;
§  monitorizarea și evaluarea implementării strategiilor naţionale pe domeniul de activitate;
§   organizarea audienţei cetăţenilor şi controlul examinării petiţiilor;
§  executarea hotărârilor şi adreselor Curţii Constituţionale în domeniu;
§  exercitarea controlului parlamentar în domeniile menţionate.
Члены комиссии
- Волох Лариса Preşedinte
- Фрунзе Петр Vicepreşedinte
- Мудук Валериу Secretar
- Бандалак Ефимия Membru
- Жакот Виталие Membru
- Катрави Ерсилия Membru
- Коксал Иванна Membru
- Лозован Ирина Membru
- Таубер Марина Membru
Секретариат комиссии
- Bonari Neli Consultant principal
- Ceaglii Valentina Consultant principal
- Lașco Alexandru Consultant principal
- Stepanov Svetlana Consultant superior
Sittings of commission

Заседания [Смотреть все]

Название сессии Data RU Ordinea de zi RU Документы
Ședința Comisiei administrație publică 06.07.2022 SUPLIMENT LA ORDINEA DE ZI SUPLIMENT LA ORDINEA DE ZI  
Ședința Comisiei administrație publică 29.06.2022 ORDINEA DE ZI ORDINEA DE ZI  
Ședința Comisiei administrație publică 24.06.2022 ORDINEA DE ZI ORDINEA DE ZI  
Ședința Comisiei administrație publică 22.06.2022 ORDINEA DE ZI ORDINEA DE ZI  
Ședința Comisiei administrație publică 15.06.2022 ORDINEA DE ZI ORDINEA DE ZI  
Контактные данные:

 Tel.:  022-820-566

 E-mail: cap@parlament.md

Новое
Buletin informativ RU
Planul de activitate pentru anul 2022
PLANUL DE ACTIVITATE pentru anul 2021 Sem. II
Постановления
RAPORT pe marginea audierilor publice cu tematica „Exercitarea controlului asupra implementării cadrului legislativ și de reglementare în domeniul amenajării teritoriului, urbanismului și construcțiilor"
RAPORT cu privire la audierea entităților publice responsabile de activitățile efectuate în scopul realizării Proiectului de înregistrare și evaluare funciară (PÎEF)
DECIZIE cu privire la audierea publică privind exercitarea controlului asupra implementării cadrului normativ de reglementare a regimului juridic aplicabil proprietății publice
DECIZIE cu privire eliberarea certificatelor confirmative a dreptului de proprietate asupra bunurilor imobile (terenuri) pentru persoanele defavorizate
DECIZIE cu privire la audierea entităților publice responsabile de activitățile efectuate în vederea realizării Proiectului de înregistrare și evaluare funciară (PIEF)
Заявления
Discursul Președintelui Parlamentului Igor Grosu, la încheierea sesiunii de toamnă a Parlamentului de Legislatura a XI-a
Discursul Președintelui Parlamentului Igor Grosu, la încheierea sesiunii de toamnă a Parlamentului de Legislatura a XI-a
Календарь
Принятые законодательные акты
 
   Разработка веб-страницы Парламента Республики Молдова была проведена благодаря «Программе поддержки демократии», финансируемой Европейским Союзом и осуществляемой Советом Европы