Vizite și informare
Newsletter of the Parliament of the Republic of Moldova
Newsletter of the Parliament of the Republic of Moldova
Acreditarea jurnaliștilor la Parlament

Observator European

Integritatea este Libertate

 
Relații cu cetățeanul
Structura Parlamentului > Comisiile permanente
Comisiile permanente

Comisia parlamentară "Comisia administrație publică"

Obiectul de activitate
§  organizarea şi funcţionarea autorităţilor administraţiei publice centrale;
§  serviciul public;
§  organizarea administrativ-teritorială a Republicii Moldova;
§  organizarea şi funcţionarea autorităţilor administraţiei publice locale;
§  autonomia şi democraţia locală;
§  patrimoniul şi finanţele publice ale unităţilor administrativ-teritoriale;
§  controlul parlamentar asupra activităţii autorităţilor administraţiei publice centrale şi locale în vederea aplicării legislaţiei;
§  monitorizarea și evaluarea implementării strategiilor naţionale pe domeniul de activitate;
§   organizarea audienţei cetăţenilor şi controlul examinării petiţiilor;
§  executarea hotărârilor şi adreselor Curţii Constituţionale în domeniu;
§  exercitarea controlului parlamentar în domeniile menţionate.
Componenţa comisiei
- Voloh Larisa Preşedinte
- Frunze Petru Vicepreşedinte
- Muduc Valeriu Secretar
- Bandalac Efimia Membru
- Jacot Vitalie Membru
- Koksal Ivanna Membru
- Lozovan Irina Membru
- Qatrawi Ersilia Membru
- Tauber Marina Membru
Secretariatul comisiei:
- Bonari Neli Consultant principal
- Ceaglii Valentina Consultant principal
- Lașco Alexandru Consultant principal
- Stepanov Svetlana Consultant superior
Şedinţele comisiei

Şedinţe [Vezi toate]

Titlu Şedinţă Data Ordinea de zi Documente
Ședința Comisiei administrație publică 01.12.2021 PROIECT DE ORDINE DE ZI PROIECT DE ORDINE DE ZI  
Ședința comisiei mediu și dezvoltare regională 24.11.2021 SUPLIMENT LA ORDINEA DE ZI SUPLIMENT LA ORDINEA DE ZI  
Ședința comisiei administrație publică 24.11.2021 PROIECT DE ORDINE DE ZI PROIECT DE ORDINE DE ZI  
Ședința comisiei juridice, numiri şi imunităţi 18.11.2021 ORDINE DE ZI ORDINE DE ZI  
Ședința comisiei administrație publică 17.11.2021 SUPLIMENT LA PROIECTUL ORDINII DE ZI SUPLIMENT LA PROIECTUL ORDINII DE ZI  
Date de contact:

 Tel.:  022-820-566

 E-mail: cap@parlament.md

Actualitate
Buletin informativ
PLANUL DE ACTIVITATE pentru anul 2021 Sem. II
Hotărîri
DECIZIE cu privire la audierea entităților publice responsabile de activitățile efectuate în vederea realizării Proiectului de înregistrare și evaluare funciară (PIEF)
Declaraţii
Discursul Domnului Igor Grosu după alegerea în funcția de Președinte al Parlamentului Republicii Moldova
Discursul Domnului Igor Grosu după alegerea în funcția de Președinte al Parlamentului Republicii Moldova
Agenda
30 noiembrie 2021
Pentru data selectată, la moment nu este nici o înregistrare
Ultimele acte legislative adoptate
 
   Pagină web realizată cu asistenţa Uniunii Europene şi Consiliului Europei prin "Programul pentru susţinerea democraţiei"