Secretariatul Parlamentului
Cadrul Legal
Sesiuni parlamentare
Relaţii externe parlamentare
Informații publice
Actualitate
Acreditarea jurnaliștilor la Parlament
Observator European
Parlamentarismul în Republica Moldova
Autorități și instituții statale
Vizite și informare
Newsletter of the Parliament of the Republic of Moldova
Newsletter of the Parliament of the Republic of Moldova
Relații cu cetățeanul
Observator European

Integritatea este Libertate

Acreditarea jurnaliștilor la Parlament

Regulamentul de organizare şi funcţionare a Secretariatului Parlamentului Republicii Moldova

  HOTĂRÎRE

pentru aprobarea Regulamentului 
cu privire la organizarea și funcționarea Secretariatului Parlamentului, a structurii și a efectivului-limită 
ale acestuia
__________________________________


În temeiul art. 13 alin. (1) lit. k) și k1) și alin. (2) din Regulamentul Parlamentului, adoptat prin Legea nr. 797/1996, 

Biroul permanent al Parlamentului adoptă prezenta hotărâre.

Art. 1. – (1) Se aprobă:

a) Regulamentul cu privire la organizarea și funcționarea Secretariatului Parlamentului, conform anexei nr. 1;

b) structura Secretariatului Parlamentului, conform anexei nr. 2;

c) organigrama Secretariatului Parlamentului, conform anexei nr. 3.

(3) Se stabilește efectivul-limită al Secretariatului Parlamentului în număr de 355 de unități.

Art. 2. Statul de personal al Secretariatului Parlamentului se aprobă de Președintele Parlamentului la propunerea Secretarului general.

Art. 3. – (1) La data intrării în vigoare a prezentei hotărâri se abrogă:

a) Hotărârea Biroului permanent nr. 31/2012 cu privire la aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Secretariatului Parlamentului Republicii Moldova;

b) art. 1 alin. (1) și (2), anexele nr.1 și nr. 2 din Hotărârea Biroului permanent nr. 2/2015 cu privire la statul de funcții de demnitate publică al Parlamentului, la structura cabinetelor persoanelor cu funcții de demnitate publică în Parlament și la asigurarea materială a deputaților și a personalului din cabinete;

c) art. 1, anexele nr. 1 și nr. 2 din Hotărârea Biroului permanent nr. 6/2015 cu privire la structura și efectivul-limită ale Secretariatului Parlamentului și la asigurarea materială a personalului Secretariatului Parlamentului.

(2) Denumirea Hotărârii Biroului permanent nr. 2/2015 va avea următorul cuprins: „Hotărâre cu privire la asigurarea materială a deputaților și a personalului din cabinetul persoanelor cu funcții de demnitate publică”.

(3) Denumirea Hotărârii Biroului permanent nr. 6/2015 va avea următorul cuprins: „Hotărâre cu privire la asigurarea materială a personalului Secretariatului Parlamentului”.


Art. 4. – Prezenta hotărâre intră în vigoare la data adoptării.

 

 PREȘEDINTELE  PARLAMENTULUI

IGOR  GROSU

 

 

 

Agenda
22 martie 2023
Pentru data selectată, la moment nu este nici o înregistrare
Agenda
22 martie 2023
Pentru data selectată, la moment nu este nici o înregistrare
Ultimele acte legislative adoptate
LastLaws
 

 Contacte:

Republica Moldova,
MD-2004, mun. Chișinău, Bd. Ștefan cel Mare și Sfânt 105

Mail: info@parlament.md

Tel.: 022-820-390
       

 
Declaraţii
Discursul Președintelui Parlamentului, Igor Grosu, în deschiderea sesiunii de primăvară 2023 a Parlamentului
Discursul Președintelui Parlamentului, Igor Grosu, în deschiderea sesiunii de primăvară 2023 a Parlamentului
Discursuri
Discursul Președintelui Parlamentului, Igor Grosu, în deschiderea sesiunii de primăvară 2023 a Parlamentului
Discursul Președintelui Parlamentului, Igor Grosu, în deschiderea sesiunii de primăvară 2023 a Parlamentului
   Pagină web realizată cu asistenţa Uniunii Europene şi Consiliului Europei prin "Programul pentru susţinerea democraţiei"