Парламентаризм в Республике Молдова
Государственные власти и учреждения
Secretariatul Parlamentului
Cadrul Legal
Sesiuni parlamentare
Relaţii externe parlamentare
Informații publice
Actualitate
Acreditarea jurnaliștilor la Parlament
Observator European
Parlamentarismul în Republica Moldova
Autorități și instituții statale
Общественная информация
Визиты и информация
Newsletter of the Parliament of the Republic of Moldova
 
Newsletter of the Parliament of the Republic of Moldova
Обращения граждан
Европейский обозреватель

Integritatea este Libertate

Аккредитация журналистов в парламенте



 

Regulamentul de organizare şi funcţionare a Secretariatului Parlamentului Republicii Moldova

  HOTĂRÎRE

pentru aprobarea Regulamentului 
cu privire la organizarea și funcționarea Secretariatului Parlamentului, a structurii și a efectivului-limită 
ale acestuia
__________________________________


În temeiul art. 13 alin. (1) lit. k) și k1) și alin. (2) din Regulamentul Parlamentului, adoptat prin Legea nr. 797/1996, 

Biroul permanent al Parlamentului adoptă prezenta hotărâre.

Art. 1. – (1) Se aprobă:

a) Regulamentul cu privire la organizarea și funcționarea Secretariatului Parlamentului, conform anexei nr. 1;

b) structura Secretariatului Parlamentului, conform anexei nr. 2;

c) organigrama Secretariatului Parlamentului, conform anexei nr. 3.

(3) Se stabilește efectivul-limită al Secretariatului Parlamentului în număr de 355 de unități.

Art. 2. Statul de personal al Secretariatului Parlamentului se aprobă de Președintele Parlamentului la propunerea Secretarului general.

Art. 3. – (1) La data intrării în vigoare a prezentei hotărâri se abrogă:

a) Hotărârea Biroului permanent nr. 31/2012 cu privire la aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Secretariatului Parlamentului Republicii Moldova;

b) art. 1 alin. (1) și (2), anexele nr.1 și nr. 2 din Hotărârea Biroului permanent nr. 2/2015 cu privire la statul de funcții de demnitate publică al Parlamentului, la structura cabinetelor persoanelor cu funcții de demnitate publică în Parlament și la asigurarea materială a deputaților și a personalului din cabinete;

c) art. 1, anexele nr. 1 și nr. 2 din Hotărârea Biroului permanent nr. 6/2015 cu privire la structura și efectivul-limită ale Secretariatului Parlamentului și la asigurarea materială a personalului Secretariatului Parlamentului.

(2) Denumirea Hotărârii Biroului permanent nr. 2/2015 va avea următorul cuprins: „Hotărâre cu privire la asigurarea materială a deputaților și a personalului din cabinetul persoanelor cu funcții de demnitate publică”.

(3) Denumirea Hotărârii Biroului permanent nr. 6/2015 va avea următorul cuprins: „Hotărâre cu privire la asigurarea materială a personalului Secretariatului Parlamentului”.


Art. 4. – Prezenta hotărâre intră în vigoare la data adoptării.

 

 PREȘEDINTELE  PARLAMENTULUI

IGOR  GROSU

 

 

 

Календарь
Agenda
Принятые законодательные акты
LastLaws
 
 
Заявления
Discursul Președintelui Parlamentului, Igor Grosu, la încheierea sesiunii de toamnă 2022 a Parlamentului
Discursul Președintelui Parlamentului, Igor Grosu, la încheierea sesiunii de toamnă 2022 a Parlamentului
Discursuri
Discursul Președintelui Parlamentului, Igor Grosu, la încheierea sesiunii de toamnă 2022 a Parlamentului
Discursul Președintelui Parlamentului, Igor Grosu, la încheierea sesiunii de toamnă 2022 a Parlamentului
   Разработка веб-страницы Парламента Республики Молдова была проведена благодаря «Программе поддержки демократии», финансируемой Европейским Союзом и осуществляемой Советом Европы