Парламентаризм в Республике Молдова
Общественная информация
Actualitate
Autorități și instituții statale
Обращения граждан
Европейский обозреватель

Integritatea este Libertate

Аккредитация журналистов в парламенте



 

Acreditarea jurnaliștilor la Parlament
Observator European
Parlamentarismul în Republica Moldova
Secretariatul Parlamentului
Cadrul Legal
Государственные власти и учреждения
Sesiuni parlamentare
Визиты и информация
Newsletter of the Parliament of the Republic of Moldova
 
Newsletter of the Parliament of the Republic of Moldova
Relaţii externe parlamentare
Informații publice
Regulamentul de organizare şi funcţionare a Secretariatului Parlamentului Republicii Moldova

  HOTĂRÎRE

pentru aprobarea Regulamentului 
cu privire la organizarea și funcționarea Secretariatului Parlamentului, a structurii și a efectivului-limită 
ale acestuia
__________________________________


În temeiul art. 13 alin. (1) lit. k) și k1) și alin. (2) din Regulamentul Parlamentului, adoptat prin Legea nr. 797/1996, 

Biroul permanent al Parlamentului adoptă prezenta hotărâre.

Art. 1. – (1) Se aprobă:

a) Regulamentul cu privire la organizarea și funcționarea Secretariatului Parlamentului, conform anexei nr. 1;

b) structura Secretariatului Parlamentului, conform anexei nr. 2;

c) organigrama Secretariatului Parlamentului, conform anexei nr. 3.

(3) Se stabilește efectivul-limită al Secretariatului Parlamentului în număr de 355 de unități.

Art. 2. Statul de personal al Secretariatului Parlamentului se aprobă de Președintele Parlamentului la propunerea Secretarului general.

Art. 3. – (1) La data intrării în vigoare a prezentei hotărâri se abrogă:

a) Hotărârea Biroului permanent nr. 31/2012 cu privire la aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Secretariatului Parlamentului Republicii Moldova;

b) art. 1 alin. (1) și (2), anexele nr.1 și nr. 2 din Hotărârea Biroului permanent nr. 2/2015 cu privire la statul de funcții de demnitate publică al Parlamentului, la structura cabinetelor persoanelor cu funcții de demnitate publică în Parlament și la asigurarea materială a deputaților și a personalului din cabinete;

c) art. 1, anexele nr. 1 și nr. 2 din Hotărârea Biroului permanent nr. 6/2015 cu privire la structura și efectivul-limită ale Secretariatului Parlamentului și la asigurarea materială a personalului Secretariatului Parlamentului.

(2) Denumirea Hotărârii Biroului permanent nr. 2/2015 va avea următorul cuprins: „Hotărâre cu privire la asigurarea materială a deputaților și a personalului din cabinetul persoanelor cu funcții de demnitate publică”.

(3) Denumirea Hotărârii Biroului permanent nr. 6/2015 va avea următorul cuprins: „Hotărâre cu privire la asigurarea materială a personalului Secretariatului Parlamentului”.


Art. 4. – Prezenta hotărâre intră în vigoare la data adoptării.

 

 PREȘEDINTELE  PARLAMENTULUI

IGOR  GROSU

 

 

 

Календарь
<Август 2022 г.>
ПнВтСрЧтПтСбВс
25262728293031
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930311234
15 августа 2022 г.
На выбранную дату нет ни одной записи
Agenda
<Август 2022 г.>
ПнВтСрЧтПтСбВс
25262728293031
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930311234
15 августа 2022 г.
На выбранную дату нет ни одной записи
Принятые законодательные акты
LastLaws
 
 
Заявления
Discursul Președintelui Parlamentului, Igor Grosu, la încheierea sesiunii de primăvară 2022 a Parlamentului
Discursul Președintelui Parlamentului, Igor Grosu, la încheierea sesiunii de primăvară 2022 a Parlamentului
Discursuri
Discursul Președintelui Parlamentului, Igor Grosu, la încheierea sesiunii de primăvară 2022 a Parlamentului
Discursul Președintelui Parlamentului, Igor Grosu, la încheierea sesiunii de primăvară 2022 a Parlamentului
   Разработка веб-страницы Парламента Республики Молдова была проведена благодаря «Программе поддержки демократии», финансируемой Европейским Союзом и осуществляемой Советом Европы