Parliamentary development in the Republic of Moldova
Actualitate
Autorități și instituții statale
Asistență externă
Relații cu cetățeanul
Observator European

Integritatea este Libertate

Accreditation of journalists in Parliament

Acreditarea jurnaliștilor la Parlament
Observator European
Parlamentarismul în Republica Moldova
Secretariatul Parlamentului
Cadrul Legal
Sesiuni parlamentare
Visiting and information
Newsletter of the Parliament of the Republic of Moldova
Newsletter of the Parliament of the Republic of Moldova
Relaţii externe parlamentare
Informații publice
Regulamentul de organizare şi funcţionare a Secretariatului Parlamentului Republicii Moldova

  HOTĂRÎRE

pentru aprobarea Regulamentului 
cu privire la organizarea și funcționarea Secretariatului Parlamentului, a structurii și a efectivului-limită 
ale acestuia
__________________________________


În temeiul art. 13 alin. (1) lit. k) și k1) și alin. (2) din Regulamentul Parlamentului, adoptat prin Legea nr. 797/1996, 

Biroul permanent al Parlamentului adoptă prezenta hotărâre.

Art. 1. – (1) Se aprobă:

a) Regulamentul cu privire la organizarea și funcționarea Secretariatului Parlamentului, conform anexei nr. 1;

b) structura Secretariatului Parlamentului, conform anexei nr. 2;

c) organigrama Secretariatului Parlamentului, conform anexei nr. 3.

(3) Se stabilește efectivul-limită al Secretariatului Parlamentului în număr de 355 de unități.

Art. 2. Statul de personal al Secretariatului Parlamentului se aprobă de Președintele Parlamentului la propunerea Secretarului general.

Art. 3. – (1) La data intrării în vigoare a prezentei hotărâri se abrogă:

a) Hotărârea Biroului permanent nr. 31/2012 cu privire la aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Secretariatului Parlamentului Republicii Moldova;

b) art. 1 alin. (1) și (2), anexele nr.1 și nr. 2 din Hotărârea Biroului permanent nr. 2/2015 cu privire la statul de funcții de demnitate publică al Parlamentului, la structura cabinetelor persoanelor cu funcții de demnitate publică în Parlament și la asigurarea materială a deputaților și a personalului din cabinete;

c) art. 1, anexele nr. 1 și nr. 2 din Hotărârea Biroului permanent nr. 6/2015 cu privire la structura și efectivul-limită ale Secretariatului Parlamentului și la asigurarea materială a personalului Secretariatului Parlamentului.

(2) Denumirea Hotărârii Biroului permanent nr. 2/2015 va avea următorul cuprins: „Hotărâre cu privire la asigurarea materială a deputaților și a personalului din cabinetul persoanelor cu funcții de demnitate publică”.

(3) Denumirea Hotărârii Biroului permanent nr. 6/2015 va avea următorul cuprins: „Hotărâre cu privire la asigurarea materială a personalului Secretariatului Parlamentului”.


Art. 4. – Prezenta hotărâre intră în vigoare la data adoptării.

 

 PREȘEDINTELE  PARLAMENTULUI

IGOR  GROSU

 

 

 

Agenda
Monday, August 15, 2022
At the moment there are no records for the selected date
Agenda
Monday, August 15, 2022
At the moment there are no records for the selected date
Last legislative acts adopted
LastLaws
 
 
Declarations
Discursul Președintelui Parlamentului, Igor Grosu, la încheierea sesiunii de primăvară 2022 a Parlamentului
Discursul Președintelui Parlamentului, Igor Grosu, la încheierea sesiunii de primăvară 2022 a Parlamentului
Discursuri
Discursul Președintelui Parlamentului, Igor Grosu, la încheierea sesiunii de primăvară 2022 a Parlamentului
Discursul Președintelui Parlamentului, Igor Grosu, la încheierea sesiunii de primăvară 2022 a Parlamentului
   The Moldovan Parliament’s website design was supported by the “Democracy Support Programme in Moldova" – an initiative financed by the European Union and implemented by the Council of Europe