În temeiul art. 13 alin. (1) lit. k) și k1) și alin. (2) din Regulamentul Parlamentului, adoptat prin Legea nr. 797/1996,
Biroul permanent al Parlamentului adoptă prezenta hotărâre.
Art. 1. – (1) Se aprobă:
a) Regulamentul cu privire la organizarea și funcționarea Secretariatului Parlamentului, conform anexei nr. 1;
b) structura Secretariatului Parlamentului, conform anexei nr. 2;
c) organigrama Secretariatului Parlamentului, conform anexei nr. 3.
(3) Se stabilește efectivul-limită al Secretariatului Parlamentului în număr de 355 de unități.
Art. 2. – Statul de personal al Secretariatului Parlamentului se aprobă de Președintele Parlamentului la propunerea Secretarului general.
Art. 3. – (1) La data intrării în vigoare a prezentei hotărâri se abrogă:
a) Hotărârea Biroului permanent nr. 31/2012 cu privire la aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Secretariatului Parlamentului Republicii Moldova;
b) art. 1 alin. (1) și (2), anexele nr.1 și nr. 2 din Hotărârea Biroului permanent nr. 2/2015 cu privire la statul de funcții de demnitate publică al Parlamentului, la structura cabinetelor persoanelor cu funcții de demnitate publică în Parlament și la asigurarea materială a deputaților și a personalului din cabinete;
c) art. 1, anexele nr. 1 și nr. 2 din Hotărârea Biroului permanent nr. 6/2015 cu privire la structura și efectivul-limită ale Secretariatului Parlamentului și la asigurarea materială a personalului Secretariatului Parlamentului.
(2) Denumirea Hotărârii Biroului permanent nr. 2/2015 va avea următorul cuprins: „Hotărâre cu privire la asigurarea materială a deputaților și a personalului din cabinetul persoanelor cu funcții de demnitate publică”.
(3) Denumirea Hotărârii Biroului permanent nr. 6/2015 va avea următorul cuprins: „Hotărâre cu privire la asigurarea materială a personalului Secretariatului Parlamentului”.
Art. 4. – Prezenta hotărâre intră în vigoare la data adoptării.